Μαγνητικό παιχνίδι ψαρέματος

Σαν καλή crafter που είμαι πάντα έχω περισσεύματα υλικών από παλιότερες χειροτεχνίες!!
Μικρά η μεγάλα κομμάτια υφάσματος ή τσόχας πάντα μου χρησίμευσαν κάπου οπότε τίποτα δεν πετιέται γιατί τα πάντα χρησιμοποιούνται!!!!
Το “Δεν αγοράζω αυτό που μπορώ να φτιάξω μόνη μου” είναι το motto μου γιατί η χαρά της δημιουργίας δεν συγκρίνεται με τίποτα!!
Έτσι έψαξα τα υλικά μου και είδα ότι είχα πολλά μικρά κομμάτια τσόχας σε διαφορετικά χρώματα και έψαχνα να βρω τρόπο να τα αξιοποιήσω.
Την ιδέα μου την έδωσε ο γιος μου!!!
Βλέπαμε ένα βιβλίο για τις εποχές του χρόνου και στις σελίδες για το καλοκαίρι έδειχνε ένα παιδάκι με μαγιό να κάθεται και να ψαρεύει.
Γυρνάει λοιπόν και μου λέει :”Μαμά θέλω να πάμε κι εμείς στο σπίτι της γιαγιάς (στη Χαλκιδική)
και να ψαρεύω στη θάλασσα!!”
Μου ήρθε κατευθείαν το παιχνίδι με τα ψαράκια που παίζαμε στο λούνα παρκ και μετά από ψάξιμο στο διαδίκτυο βρήκα υπέροχα σχέδια και ιδέες για μαγνητικό παιχνίδι ψαρέματος!!!
Τα περισσότερα υλικά τα είχα!!Αυτό που έπρεπε να αγοράσω ήταν μαγνήτες και ματάκια!
Επίσης δεν ήξερα πως να φτιάξω το καλάμι αλλά είχα χρόνο να το σκεφτώ!!

13413583_1085086378199162_6902261815258024119_n[1]

Μάζεψα τα υλικά μου και ξεκίνησα το ράψιμο!!
Σχεδιάσα τα ψαράκια στη τσόχα,τα έκοψα (δυο κομμάτια τσόχας για το κάθε ψαράκι γιατί πρέπει να βάλουμε μέσα και το μαγνήτη) και τα έραψα με το γνωστό blanket stitch!
Στο παρακάτω βιντεάκι μπορείς να δεις τι είναι το blanket stitch!
https://www.youtube.com/watch?v=eXkSE2TTF4s
Σε κανένα δυο από την βιασύνη μου ξέχασα να προσθέσω το μαγνήτη και έπρεπε να τα ξηλώσω λίγο και να τα ξαναράψω!!Οπότε προσοχή μη σε παρασύρει το ράψιμο!!!
Τα ματάκια τα κόλλησα με πιστόλι σιλικόνης.
Τη λιμνούλα την έκανα με ένα μεγάλο κομμάτι τζιν ύφασμα που το είχα καιρό και δεν το είχα χρησιμοποιήσει πουθενά!!Ε είχε έρθει η ώρα του!!
Έκοψα δύο κομμάτια οβάλ,τα έραψα και μετά με τη μηχανή μου έκανα σχέδια σαν κυματάκια.
Είχα τελειώσει με τα ραψίματα και έψαχνα μέσα στο σπίτι για καλάμι…..
Δεν έβρισκα τίποτα!!Ο μικρός να έχει τρελαθεί και να μη κρατιέται να δοκιμάσει το παιχνίδι!!
‘Ωσπου ανοίγω τη ντουλάπα και βλέπω μια άδεια ξύλινη κρεμάστρα!!
Το κάτω μέρος της κρεμάστρας που κρεμάμε παντελόνια μου φάνηκε πολύ βολικό!!
Πριόνισα λίγο τις άκρες τις έντυσα με τσόχα έβαλα κορδέλα και έντυσα με τσόχα ένα μαγνήτη για να βάλω στην άκρη του καλαμιού και επιτέλους ήταν έτοιμο!!!
Ο μικρός ενθουσιάστηκε!!!Οι ώρες χαράς που του πρόσφερε αυτό το παιχνίδι ήταν η ανταμοιβή μου για τον κόπο μου!!
Είναι ένα υπέροχο παιχνίδι και φυσικά μπορείς να κάνεις δύο καλάμια για να παίζετε μαζί!!!
Πίστεψέ με θα το χαρεί πολύ!!!

Leave a Reply

