Πλέκω με το βελονάκι!!

Η ασχολία μου με το βελονάκι προέκυψε εντελώς τυχαία πριν 6 χρόνια περίπου.
Επειδή πάντα ψάχνομαι για καινούρια πράγματα έπεσα σε κάποια βίντεο στο youtube και κόλλησα!!
Αυτό ήταν!Πήγα πήρα ένα βελονάκι και ένα μαλλί και είπα ότι θα το δοκιμάσω!
Δεν ήξερα τίποτα!!Ούτε καν πως το κρατάνε!!
Το πρώτο πράγμα που προσπάθησα να κάνω ήταν το παρακάτω λουλουδάκι!!
https://www.youtube.com/watch?v=XwK4hxUd07s
Είχα ενθουσιαστεί!!Είχα γεμίσει μια σακούλα με αυτά τα λουλουδάκια και ας μην ήξερα τι να τα κάνω!!Στο κάτω κάτω έκανα practice!!
Πέρασε όμως καιρός και δεν τα παράτησα και εξελίχθηκα!!
Πέρασα από πολλά projects και από τα αγαπημένα μου παραμένουν οι παιδικές κουβέρτες!!
Έχω κάνει αρκετές και για το παιδί μου και για φίλους και μια από τις πρώτες μου είναι αυτή που έκανα για τη κόρη μιας φίλης!

3dbe3-13407025_1085001281541005_2050334329932710810_n255b1255d

Leave a Reply

