Πλεκτή βαμβακερή κουβέρτα

Πριν από ένα μήνα περίπου μια φίλη μου ζήτησε να της φτιάξω κάποια πράγματα για το πρώτο παιδί μιας καλής της φίλης!Η χαρά μου ήταν μεγάλη γιατί πέρα από το ότι μ’αρέσει να δημιουργώ τα πράγματα που θα έφτιαχνα θα ήταν για ένα αγοράκι και σαν αγορομάνα κι εγώ το έχω πιο πολύ!

Έτσι λοιπόν διαλέξαμε με τη φίλη μου να κάνω πράγματα χρηστικά που θα ακολουθούσαν αυτό το μωράκι για αρκετό καιρό!Το πρώτο που σκεφτήκαμε ήταν μια πλεκτή βαμβακερή κουβέρτα!Θα γινόταν με βαμβακερό νήμα αφού το μωράκι θα γεννιόταν καλοκαίρι.Δεν αργήσαμε να καταλήξουμε στα χρώματα και ξεκίνησα αμέσως!!

https://galaziakouvaristra.wordpress.com/2016/06/21/%CE%BA%CE%B1%CE%B9%CE%BD%CE%BF%CF%8D%CF%81%CE%B3%CE%B9%CE%BF-project/

Στον παραπάνω σύνδεσμο είναι τα πρώτα τετραγωνάκια που έπλεξα!Βέβαια επειδή έπρεπε να βιαστώ αμέλησα να βγάλω περισσότερες φωτογραφίες και έτσι η μόνη που έχω είναι αυτή με το τελικό αποτέλεσμα!!

13615422_1102991933075273_6794806498107930210_n

Η διάσταση της είναι 1.00 Χ 1.00Τα τετραγωνάκια έγιναν με την κλασική τεχνική των granny squares.Υπάρχουν εκατοντάδες παραλλαγές στο διαδίκτυο αλλά εγώ επέλεξα αυτή γιατί είναι ανάλαφρη και ταιριάζει περισσότερο για βαμβακερή κουβέρτα!Ελπίζω η μαμά και το μωράκι της να τη χαρούν για όσο καιρό χρειαστεί!Στα παρακάτω βίντεο θα δείτε την τεχνική που χρησιμοποίησα για να φτιάξω τα τετραγωνάκια και την τεχνική για το ένωμά τους!

Δυστυχώς τα βιντεάκια που κυκλοφορούν στα ελληνικά για το βελονάκι είναι πολύ λίγα γι’αυτό και αυτά που επέλεξα είναι στα αγγλικά.

 

Leave a Reply

