Ένα κοριτσίστικο banner

Ενθουσιάζομαι όταν μου ζητάνε να φτιάξω για ένα μωράκι-παιδάκι banner με το όνομά του!!
Βάζω τη φαντασία μου να δουλέψει για το καλύτερο δυνατόν αποτέλεσμα!!Για κοριτσάκια η αλήθεια είναι ότι δεν έχω φτιάξει αρκετά πράγματα.Περισσότερο και χωρίς να το επιδιώκω μου τυχαίνουν χειροτεχνίες για αγόρια.
Έτσι το banner που θα έφτιαχνα για τη μικρή Ema ήταν μεγάλη χαρά για μένα!!20160806_165818-1.jpg

Μάζεψα τις τσόχες,τα υφάσματα και τις κλωστές μου και ξεκίνησα.

Και αφού το όνομα της μικρούλας είχε λίγα γράμματα αποφάσισα να φτιάξω μια σύνθεση με πουλάκια που είναι και πολύ αγαπημένο μου θέμα!!Το χρησιμοποίησα σαν θέμα και στα βαφτίσια του γιου μου όπου επέλεξα να τα φτιάξω όλα μόνη μου!!!

Το ράψιμο δεν άργησε να ολοκληρωθεί παρόλο που όλα τα τσόχινα είναι ραμμένα στο χέρι.Το ύφασμα διακριτικό και κοριτσίστικο.

Η αλήθεια είναι ότι δεν υπάρχουν πολλοί που φέρνουν υφάσματα για κατασκευές στην Ελλάδα και έτσι τα σχέδια είναι κάπως περιορισμένα!!Πάντα όμως θα βρεθεί κάτι όμορφο για να πραγματοποιήσω την ιδέα που γεννιέται στο κεφάλι μου!!
Το αποτέλεσμα ικανοποιητικό και το διάπλατο χαμόγελο που χάρισε κατά την παράδοση του η μεγαλύτερη ανταμοιβή!!♡

 

 

 

Leave a Reply

