Είμαι κασκολάκιας!

Ναι το παραδέχομαι είμαι κασκολάκιας!
Δε μπορώ να φανταστώ τον εαυτό μου χωρίς κασκόλ το χειμώνα!
Και δεν είναι απλά ένα αξεσουάρ που συμπληρώνει το ντύσιμο, είναι ΤΟ αξεσουάρ!
Από τα πρώτα κρύα του φθινοπώρου μέχρι τις πρώτες ζέστες της άνοιξης το κασκολάκι μου είναι πάντα τυλιγμένο γύρω από το λαιμό μου!(Μετά ξεκινάν τα φουντώματα και το ρίχνω με βαριά καρδιά σε εσάρπες και μαντήλια…..)
Φτιαγμένα από τα χεράκια μου βεβαίως βεβαίως γιατί έτσι μ’ αρέσει!!!Για μένα ο χειμώνας είναι μια μεγάλη μπάλα μαλλί και η ευκαιρία μου να χουχουλιάσω και να πλέξω χιλιόμετρα!!!
Ξεκινάω λοιπόν το ψάξιμο για καινούργια σχέδια και μόλις εντοπίσω το κατάλληλο παίρνω το καλάθι με τα σύνεργα και δεν αργώ ούτε λεπτό!!!
Φέτος το χειμώνα ήμουν υπερπαραγωγική!!Έπλεξα με πολλή αγάπη και στα αγαπημένα χρώματα του καθενός για φίλες, φίλους, παιδιά φίλων, για το παιδάκι μου, για τον άντρα μου, για τον αδερφό μου, αλλά και για μένα ένα σωρό πράγματα!!!Χαμός!!!!
17155530_10210979821164990_6956317936591631259_n[1]
Ναι, ναι, έχεις δίκιο μ’αρέσει το μπλε γενικότερα, το κοκκινοφουξορόζ  και το γκρι σε όλους τους τόνους!!Όλοι έχουν αγαπημένα χρώματα και νομίζω ότι όσο και αν θέλω να πειραματιστώ με άλλους χρωματισμούς πάντα καταλήγω εκεί!!!
Οι τεχνικές πολλές! Με τετραγωνάκια, με φουσκίτσες, με λάστιχο, με κρόσσια, τριγωνικά σάλια,όλα τα φετινά μου κασκόλ είναι εδώ και όλα είναι αγαπημένα!!!
Το επόμενό μου εγχείρημα θα είναι ένα ανοιξιάτικο σάλι-ζακέτα και ελπίζω να τα καταφέρω….Πειρσσότερα μη με ρωτάς γιατί προς το παρόν είναι μόνο μια σκέψη στο κεφάλι μου και επιθυμία!
Το πλέξιμο δεν είναι μόνο χειμωνιάτικη υπόθεση! Υπάρχουν ωραιότατα βαμβακερά νήματα και αν το θέλεις μπορείς να κάνεις θαύματα!!!

Θα τα ξαναπούμε σύντομα!!

Leave a Reply

