Αχ κουνελάκι,κουνελάκι

Έχω μια αδυναμία στις κατασκευές amigurumi  και όλα αυτά τα χρόνια που ασχολούμαι με το πλέξιμο έχω πειραματιστεί αρκετά!
Πρόσφατα η πολύωρη αναζήτησή μου στο διαδίκτυο με οδήγησε σε μια ιστοσελίδα και σε ένα πολύ όμορφο και έξυπνο σχέδιο για πλεκτό κουνελάκι-κουδουνίστρα και ήδη έχω κάνει τρία για μωράκια φίλων!
Η σελίδα για καλή μου τύχη έχει τις οδηγίες και στα αγγλικά οπότε δε δυσκολεύτηκα να το πλέξω.
Όποια-όποιος έχει μια σχετική εμπειρία στο βελονάκι μπορεί να το δοκιμάσει.

http://www.lanukas.com/2013/09/un-conejito-bipedo.html

Το πρωτότυπο σχέδιο έχει φούντα στο πίσω μέρος και το στρογγυλό κομμάτι στο ένα ματάκι είναι από τσόχα. Εγώ έκανα κάποιες αλλαγές για να γίνει πιο ασφαλές για μικρά μωράκια αντικαθιστώντας αυτά τα κομμάτια με πλεκτά.
Στην συγκεκριμένη ιστοσελίδα όποιος ενδιαφέρεται μπορεί να βρει σχέδια της ίδιας φιλοσοφίας και τεχνικής και για άλλα ζωάκια.

Leave a Reply

