Τσαντάκι για μικρούς ζωγράφους

Όταν ήμουν μικρή μια από τις αγαπημένες μου ασχολίες ήταν η ζωγραφική!
Όλοι στην οικογένεια μου λίγο η πολύ τα καταφέρνουμε στη ζωγραφική αλλά για μένα μεγαλώνοντας η ασχολία μου με αυτή έγινε καθημερινότητά μου και έρωτας μεγάλος και με τον καιρό ήμουν και με επιμονή έγινα η Μαρίλη που ξέρει να ζωγραφίζει καλά!
Μου αρέσει πάρα πολύ να βλέπω μικρά παιδάκια να εκφράζονται μέσω της ζωγραφικής και είναι συγκινητικό να βλέπεις ότι ακόμα και μια χαρτοπετσέτα μπορεί να γίνει στα χέρια τους μια υπέροχη ζωγραφιά που ίσως να δείχνει ακανόνιστα σχήματα, στα μάτια τους όμως κλείνει ένα ολόκληρο κόσμο!
Για ένα τέτοιο κοριτσάκι ξεκίνησα να φτιάξω μια τσάντα για να μπορεί να την κουβαλάει όπου θέλει και να κάθεται να ζωγραφίζει ό,τι τραβάει η ψυχή της!
Όπως πάντα έκανα το απαραίτητο ψάξιμο στο internet γιατί καμία ιδέα σ’αυτό τον κόσμο δεν προήλθε από παρθενογένεση και αφού βρήκα αυτό που έψαχνα ξεκίνησα τα ραψίματα!
Θα ήταν ένα τσαντάκι που θα χωρούσε αρκετούς χοντρούς μαρκαδόρους και ένα Α4 μπλοκ!

14332921_1174814275893038_4320078504557971236_n[1]

14316789_1174814205893045_3112763845983617860_n[2]

Δε μπορώ να πω ότι το ράψιμό του είναι ιδιαίτερα εύκολο, θέλει προσοχή!!Η ραπτομηχανή μου όμως έχει το ίδιο πείσμα με μένα και έτσι κατάφερα να το τελειώσω με δυο σπασμένες βελόνες και ένα επιπόλαιο κόψιμο στο δεξί χέρι από το ψαλίδι μου!!
Έτοιμο το προρτφόλιο !!!!!!
Η σελίδα στην οποία βρήκα το σχέδειο ήταν από το εξωτερικό και το λέω με λίγο παράπονο γιατί γενικά οι ελληνικές ιστοσελίδες είναι,αν όχι ελάχιστες,λίγες.
Όποιος ενδιαφέρεται μπορεί να το ψάξει σαν Art portfolio case for kids.

Leave a Reply

