Πολύχρωμοι κύβοι με ήχο για ατελείωτο παιχνίδι

Από τα πρώτα μου ραψίματα και τα πρώτα παιχνίδια που έφτιαξα για το γιο μου ήταν ένας μεγάλος μαλακός κύβος με κορδέλες και ήχο!
Ήταν περίπου 6 μηνών όταν τον πρωτοέπιασε στα χέρια του και ακόμα θυμάμαι το έκπληκτο πρόσωπό του και τη χαρά του όταν τον κύλησε και ακούστηκε ένας κουδουνιστός χαρούμενος ήχος!
Ήταν μωρό που βαριόταν εύκολα αλλά για καλή μου τύχη αυτό έγινε ένα από τα αγαπημένα του παιχνίδια και μέχρι να τον αποθηκεύσουμε με τα άλλα μωρουδιακά είδη όταν ήρθε η ώρα, βρισκόταν πάντα κοντά του στο πάτωμα, στο πάρκο του, στο καλάθι με τις μπάλες του!!
Όταν τον έφτιαξα αυτή η σελίδα δεν υπήρχε ούτε καν σαν σκέψη στο μυαλό μου οπότε δυστυχώς δεν έχω φωτογραφία.
Έχω φωτογραφία όμως από τους 4 υπέροχους κύβους που έφτιαξα για ένα μικρό αγοράκι!14680679_1219997168041415_6200393991376650633_n[1]

Παρακάτω σου έχω link σε περίπτωση που θέλεις να δοκιμάσεις κι εσύ να φτιάξεις κάτι για το μωρό σου η για δώρο!

http://whileshenaps.com/2014/02/how-to-make-soft-rattle-blocks-for-babies.html

Είναι μια εύκολη σχετικά χειροτεχνία που θα χαρίσει ώρες παιχνιδιού αλλά και την υπερηφάνεια ότι έγινε από τα χεράκια σου!!Αν το δοκιμάσεις καλή σου επιτυχία!!

Leave a Reply

